Producenci
Promocje
Medyczny pulsoksymetr napalcowy LCD
Medyczny pulsoksymetr napalcowy LCD
89,00 zł 49,00 zł 82,41 zł 45,37 zł
szt.
Medyczny pulsoksymetr napalcowy OLED
Medyczny pulsoksymetr napalcowy OLED
149,00 zł 85,00 zł 137,96 zł 78,70 zł
szt.
Matryca na 2 kubki jogurt/deser, do zgrzewarki B-192 Strong, M-C-S
Matryca na 2 kubki jogurt/deser, do zgrzewarki B-192 Strong, M-C-S
356,70 zł 349,57 zł 290,00 zł 284,20 zł
szt.
Matryca na 2 pojemniki do zupy 350- 500ml, do zgrzewarki Strong, M-C-S
Matryca na 2 pojemniki do zupy 350- 500ml, do zgrzewarki Strong, M-C-S
356,70 zł 349,57 zł 290,00 zł 284,20 zł
szt.
Matryca na tacki 3-komorowe do zgrzewarki Strong, M-C-S
Matryca na tacki 3-komorowe do zgrzewarki Strong, M-C-S
356,70 zł 349,57 zł 290,00 zł 284,20 zł
szt.
Matryca na 1 miskę i 1 pojemnik do zgrzewarki Strong, M-C-S
Matryca na 1 miskę i 1 pojemnik do zgrzewarki Strong, M-C-S
356,70 zł 349,57 zł 290,00 zł 284,20 zł
szt.
Matryca na tacki 2-komorowe do zgrzewarki Strong, M-C-S
Matryca na tacki 2-komorowe do zgrzewarki Strong, M-C-S
356,70 zł 349,57 zł 290,00 zł 284,20 zł
szt.
Matryca na tacki 1-komorowe do zgrzewarki Strong, M-C-S
Matryca na tacki 1-komorowe do zgrzewarki Strong, M-C-S
356,70 zł 349,57 zł 290,00 zł 284,20 zł
szt.
Folia do zgrzewania MonoMetro proECO do tacek Green i Tree 190mm/250m, MCS
Folia do zgrzewania MonoMetro proECO do tacek Green i Tree 190mm/250m, MCS
197,27 zł 193,32 zł 160,38 zł 157,17 zł
szt.
Folia do zgrzewania kompostowalna Bio me.Organic PLA 190mm/250m, MCS
Folia do zgrzewania kompostowalna Bio me.Organic PLA 190mm/250m, MCS
214,70 zł 210,41 zł 174,55 zł 171,07 zł
szt.
Zgrzewarka gastronomiczna do tacek z płytą teflonową + 3 matryce na tacki, M-C-S 192 Economic Strong
Zgrzewarka gastronomiczna do tacek z płytą teflonową + 3 matryce na tacki, M-C-S 192 Economic Strong
4 426,77 zł 4 293,97 zł 3 599,00 zł 3 491,03 zł
szt.
Zgrzewarka gastronomiczna do tacek z płytą teflonową + 2 matryce na tacki, M-C-S 192 Economic Strong
Zgrzewarka gastronomiczna do tacek z płytą teflonową + 2 matryce na tacki, M-C-S 192 Economic Strong
3 683,85 zł 3 573,33 zł 2 995,00 zł 2 905,15 zł
szt.
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

  1. Jak sprawdzić dostępność produktów?
  2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
  3. Jak długo będę czekać na przesyłkę?
  4. Jakie występują formy dostawy?
  5. Ile zapłacę za przesyłkę?
  6. Jak zapłacić za zamówienie?
  7. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
  8. Co to są kupony rabatowe?
  9. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
  10. Jak zmienić moje zamówienie?
  11. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
  12. Gdzie jest moja przesyłka?
  13. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
  14. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 


 

 

1.Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: m.matusiak@anmarkus.pl lub telefonicznie: 798 575 767,
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: m.matusiak@anmarkus.pl lub telefonicznie: 798 575 767
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

2.Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

3.Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 


 

4.Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • paczkomaty (tylko wybrane produkty)

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

5.Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

 


 

6.Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem- tylko po uprzednim uzgodnieniu pomiędzy Nabywcą a Sklepem.
  • odroczony termin płatności dla organów administracji rządowej lub samorządowej lub ich zakładów budżetowych bądź jednostek pomocniczych po uprzednim uzgodnieniu pomiędzy Nabywcą a Sklepem
  • Leasing - niezależnie od przedmiotu zakupu wartość minimalna umowy to 500zł netto a maksymalna to 50tyś netto.
  • płatność elektroniczna - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

Dostępne formy płatności:

Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro”

 


 

7.Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Niestety, nie ma możliwości odbioru osobistego.

 


 

8.Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

9.Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

10.Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 798 575 767,


 

11.Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 798 575 767,

 


 

12.Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

13.Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 798 575 767, 

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

 

 


 

14.Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl